P.P. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sara vledder - WaarBenJij.nu P.P. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sara vledder - WaarBenJij.nu

P.P.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

25 November 2011 | Thailand, Bangkok

Hai,


Herstellend van 5dagen keihard feesten schrijf ik mijn berichtje. In het hostel in Krabi heb ik wat mensen leren kennen die naar Ko Phi Phi gingen en of ik mee wou. Waarom niet?!

Het is een klein eilandje waar geen auto's rijden, iedereen is te voet of op de fiets. Ik voelde me als een tourist in Amsterdam: de straatjes zijn klein en overal zijn er fietsen. Maar het is echt een top eiland ;-) Het strand was 5 minuten lopen en het was zonnig, precies waar ik op had gehoopt. Het hostel was zeer primitef maar erg gezellig. De gasten die ik eerst in Krabi had ontmoet waren er ook, elke avond feest!

Ik ben ook weer wezen snorkelen en het was super! Zoveel visjes, enorm goeie zichtbaarheid in het water....heel erg cool. Zelfs dolfijnen gezien :-)De boottocht was in het begin prima maar in de middag gingen we naar May beach, waar de film The Beach was opgenomen. Ik weet niet waarom maar de zee was zo woest! Ik zat voorin in een kleine houten boot en dacht dat ik doodging! Het was echt heel eng. We gingen op en neer, heen en weer en leek alsof de 'kapitein' aan het surfen was op de golven. Ik zat samen met een Duits meisje voorin met zwemvesten aan en de duikbrillen op want je kreeg zoveel water in je gezicht. Weer een ervaring rijker.

Ik ben nu weer terug in Krabi om dan weer verder te gaan naar Phuket. Vanuit daar vlieg ik terug naar Bangkok om helemaal los te gaan in de shopping mail.

  • 25 November 2011 - 09:11

    Els:

    Goh, wat naar allemaal weer! ;)
    Veel plezier nog met shoppen en tot volgende week! Sint is al onderweg hoorde ik!
    xjeeeee

  • 25 November 2011 - 10:33

    Juul:

    Leuke pics Saar!! Zo leuk om te zien, herken het bijna allemaal! Jammer dat het boottochtje alleem geen succes was...met duikbril en reddingsvest klinkt niet geheel ontspannend...! Veel plezier met het losgaan in Bangkok!! Heerlijk shoppen!! xx

  • 28 November 2011 - 06:09

    Ank:

    Hey Saar, Geniet van de laatste daagjes!!
    Kus, Ank

  • 01 December 2011 - 11:06

    Katja:

    DEAR FRIENDS OF SARA PLEASE NOTE!!!!

    Sara didn't come home! She didn't check in. Does anybody know where she is

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Azie 2011

Vier maanden reizen door Azie

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Bedankt!

25 November 2011

P.P.

20 November 2011

Eiland hoppen

14 November 2011

Full Moon

08 November 2011

Is it me or the city?!
sara

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 39545

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2011 - 30 November 2011

Azie 2011

07 April 2007 - 07 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: