Miss Holland - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu Miss Holland - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu

Miss Holland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

08 Juni 2007 | Mexico, Puerto Vallarta

Laatste dagje in PV. Het was een prima weekje. School was een beetje minder; kwaliteit was slecht, niks nieuws geleerd en te kleine stoeltjes waar je in moest wurmen. En de studenten....erg weinig, wel aardig. Ben een paar keer met een studente naar het strand geweest: zij had echt enorme neppe balonnen. Daar wat gasten leren kennen die touristen lokken voor parasailing. Een van hen noemde mij `Miss Holland`, das grappig! Dinsdag was ik alleen op het strand en heb een neef en een nicht leren kennen. Die verbleven in een luxe hotel met zwembad. De eerste dag had ik gevraagd of ik, als geen gast van het hotel, daar mocht zwemmen als ik betaalde. Dat kon dus niet. Maar zij lokten mij naar binnen dus heb lekker een dagje aan het zwembad gehangen. Die avond zijn we met andere gasten van het hotel naar Señor Frogs geweest. Señor Frogs is een soort van Baja Beach Club in combi met Skihut; lekker plat, maar wel goeie muziek. Voor 35 dollar is het open bar, kan je drinken wat je wilt. Een van de vrouwen met wie ik was, kocht voor iedereen open bar. Geweldig!!Gister weer geweest en het vriendje van een van de studenten werkt daar en zij komen daar vaak. Was het weer gratis drinken!!! En het was Lady`s Night, alle lekkere mexicanen gingen uit de kleren!!Gekkigheid!
Vandaag komen twee studenten die ik heb ontmoet in Guanajuato. Nog even gezellig genieten van het strand en dan naar Elsco!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fijn weekend allemaal!!!!

  • 08 Juni 2007 - 17:28

    Elsje:

    klinkt goed!tot morgen!kus!

  • 09 Juni 2007 - 08:12

    Esther:

    Heeeeel veel plezier Miss Holland en Els met het reizen door Mexico en Guatamala! Het wordt nu wel een beetje stil met clubeten dus houd ons op de hoogte via de site van al jullie avonturen! Ik ben benieuwd.

    x Esther

  • 10 Juni 2007 - 09:06

    Evelien:

    Elsje en Saar,heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar allles wat jullie mee gaan maken. Hopelijk onthouden jullie alles goed, want ik zie jullie natuurlijk pas na de vakantie van Ank en mij.

    Geniet!
    Kus Eef

  • 12 Juni 2007 - 18:56

    Pa:

    Al weer een tijdje terug, dat ik je gehoord heb. Je hebt het wel naar je zijn in Mexico, PV altijd leuk, zo ook aan de foto's te zien een goeie tijd.
    Doe voorzichtig richting Guatamala en laat van tijd tot tijd iets horen

  • 13 Juni 2007 - 10:51

    Mirel:

    Hola amiga!!
    Wat leuk om je site te lezen, krijg wel meteen weer heimwee ook al ben jij nu ook al een tijdje weg uit Guanajuato. het was echt zo leuk daar!! Heb echt n super tijd gehad.
    Zit je nog in Mexico city? Wat vond je ervan? En waar gaan jullie daarna heen?
    geniet ervan hoor! Voor je t weet is t weer voorbij en je mist niks in NL, its the same old boring shit!
    Nou, t valt wel mee natuurlijk maar ik mis Mexico!
    Veel plezier nog, hou me op de hoogte!
    dikke x Mirel

  • 13 Juni 2007 - 12:55

    Ils:

    Saar en Elsco! Hoe is het dan?! Laat eens wat horen over de eerste dagen van de rondreis!! heeel veel plezier...enuh denk aan de souveniers he!!:)
    dikke koes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Puerto Vallarta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

Laatste week

03 Juli 2007

Wat hoogte en dieptepunten

22 Juni 2007

Iets vergeten

20 Juni 2007

San Cristobal de las Casas

13 Juni 2007

Dooie ratten en kakkerlakken
sara

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 39540

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2011 - 30 November 2011

Azie 2011

07 April 2007 - 07 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: