Wat hoogte en dieptepunten - Reisverslag uit Tulum, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu Wat hoogte en dieptepunten - Reisverslag uit Tulum, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu

Wat hoogte en dieptepunten

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

03 Juli 2007 | Mexico, Tulum

De laatste keer waren we op weg naar Palengue. Intussen zijn we via Guatemala en Belize in Tulum beland. Wat high-& downlights
- 'Man in de sloot'; in Palenque verbleven we in het oerwoud vlakbij de ruines. Eén nacht liepen we naar huis, lag er een man met scooter in de sloot. Ongelovelijk dronken en stoned maar met wat hulp hebben we 'm eruit gekregen. De ruines waren natuurlijk ook erg bijzonder. Vanuit Palengue zijn we ook naar Agua Azul geweest; geweldog mooie watervallen waar we ooknog ff hebben gezwommen!!
- ' Mistige zonsopgang'; Na Palengue zijn we doorgreisd naar Flores in Guatemala. Samen meteen Rotterdams stel zijn we om 3uur 's nachts vertrokken naar Tikal, bekend om de ruines in the jungle, om daar de zonsopgang te zien. Na een half uur van pittig doorwandelen kwamen we aan maar zagen niks vanwege de mist. Wel hebben we aapjes gezien, joehoe!! Helaas geen Bokito!
- 'Blauwe zee met witte stranden'; Ilse had ons verteld dat Caye Caulker een eiland was met een blauwe zee en witte stranden. Er was zeg maar 10 meter strand wat daar een beetje op leek. Lekker Ils!! Grapje, maar was niet helemaal zoals we hadden gehoopt. Els viel wel weer met haar neus in de boter want dat weekend was het ' Lobster fest', lekker kreeft eten!! Tweede dag op het eiland hebben we gesnorkeld; 1 zeekoe, veel vissen en enorme haaien gezien. Onder-water-camera gekocht, hopelijk zijn ze gelukt!!
Nu zijn we in Tulum waar we aan het starnd kunnen zitten en naar de ruines kunnen gaan!! Ankie en Eef, heel veel plezier alvast op jullie trip!!
Dag, dikke kus!!

• 03 Juli 2007 - 16:17

Ank:

Wauw, heb even de foto's geobserveerd, wat is het daar te super mooi. Zo te horen ook nog de mensheid eer aan gedaan door er een te redden! Goed bezig chica's ;)
    Hmm hier total chaos, want morgen tentame, dan heel snel taspakken en Venga! Proberen jullie een klein beetje te evenaren in de Europese sunny south!
    Geniet nog van de resterende tijd :)

Kuss & liefs
    Ank

• 04 Juli 2007 - 11:50

Anouk:

he lady's
    Saar, nog gefeliciteerd met je diploma. Wat een geweldige foto's, wordt helemaal jaloers. Jullie hebben niks te klagen, buiten een paar bees(tjes) in je kamer. Wel toevallig dat die Rotterdammers daar ook zaten. Zo zit je in Mexico en kom je nog je buurman tegen.
    Geniet er nog lekker van de laatste weken

Big kis Anouk