Iets vergeten - Reisverslag uit San Cristóbal de las Casas, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu Iets vergeten - Reisverslag uit San Cristóbal de las Casas, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu

Iets vergeten

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

22 Juni 2007 | Mexico, San Cristóbal de las Casas

Als je zoveel plaatsen bezoekt, vergeet je een beetje wat je allemaal heb gedaan! Zo ben ik vergeten te vertellen dat we in Puerto Escondido een schildpaddentour hebben gedaan. Samen met nog 1 persoon op een bootje op zoek naar de tortura. Ik zag er één en de gids sprong gelijk in het water om haar te vangen. De cshildpad werd aan de kant getrokken en dan konden we foto's nemen. Daarna werd ze weer doorgegeven aan de volgende groep touristen. Eigenlijk heel zielig! Ik vroeg of we meer tortura's te zien kregen maar dat ging niet. Meestal heb je lukt het niet om er 1 te vinden. Volgens de gids was het dus een gelukje dat we er wél één zagen. Gelukkig maar...Helaas drukte Els op een verkeerde knop van haar camera waardoor alle foto's werden gewist! Dus ook met de schildpad!!!
In Oaxaca hebben we tour gedaan, naar Mitla (waren ruïnes), naar Hierve el agua ( lijkt op een waterval maar is kristal oid) als laatste de grootste boom ' el Tula'.
Zoals jullie weten was Els jarig. 's Ochtends heb ik koffie en taart gehaald. 's Avonds zijn we cocktails gaan drinken. De Mochito's en Palumo's gingen als limonade! Onze rekeningen werden namelijk betaald door twee charmante Mexicanen, die heerlijk konden dansen!! Volgende dag was Elsco ziek en kon niet mee op tour, dus ben alleen gegaan. Allereerst naar de grotten, maar na de grotten in Tasco stelde dit niet veel voor! Daarna naar Tiflon, een enorme waterval; supermooi! Als laatste naar las lagunas de Montebello; de meren van Montebello. Ben nog met andere mexicanen wezen roeien naar een eilandje in een van de meren!Heb nu spierpijn want de Mexicanen roeiden niet zo hard. Juud, waar was je??
Morgen op naar Palengue!!! Laterzzzzzzz