San Cristobal de las Casas - Reisverslag uit San Cristóbal de las Casas, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu San Cristobal de las Casas - Reisverslag uit San Cristóbal de las Casas, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu

San Cristobal de las Casas

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

20 Juni 2007 | Mexico, San Cristóbal de las Casas

Acapulco was verder prima, lekker aan 't strand gelegen. De volgende dag naar Puerto Escondido; mooiere stranden, iets minder warm, maar helaas niet zonder kakkerlakken. Ik ben mn zonnebril op sterkte verloren. Ik was iets te druk bezig met mee zwemmen met de golven. De laatste (tweede) dag kwam er een enorme golf die al onze spullen meenam. Mn Spaanse Harry Potter is helaas verdronken, de rest hebben we vol zand&zeewater meegnomen. In de nacht zijn we verder gereisd naar Oaxaca. De busmaatschappij zei dat het eerste klas maar het was meer meereizen met 'paard en wagen'. Jongetje lag in het gangpad, veel te klein, stinken en ontzettend veel stops!!! Oaxaca, de stad, viel ons een beetje tegen; niet heel bruisend. Ik heb wel mooie sjaals gekocht, waar Oaxaca om bekend om staat. De tweede dag hebben we een tour gedaan met een pasgetrouwd stelletje wat wel erg mooi was. Niet het stelletje, maar de tour was mooi: gezwommen in mineraal baden.
We zijn nu aangeland in San Cristobal de las Casas. Op eerste gezicht een schattig stadje. De planning is om morgen een tour te doen naar de grotten, een paar ruines en te zwemmen in mooie meren en watervallen. Foto's volgen!!!!
¡¡Hasta luego!!!!!!!!!!!!!!

• 20 Juni 2007 - 21:11

Jelmer:

Hola Zuster!
    Leuk dat je het naar je zin hebt en dat je flink cultuur aan het snuiven bent! Ben benieuwd naar je volgende avonturen. Veel plezier en een dikke kus van je broer