Dooie ratten en kakkerlakken - Reisverslag uit Taxco, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu Dooie ratten en kakkerlakken - Reisverslag uit Taxco, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu

Dooie ratten en kakkerlakken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

13 Juni 2007 | Mexico, Taxco

We hebben Mexico City overleefd. Ik vond het te groot en te druk maar op zich een mooie stad. We zijn erg touristisch bezig geweest en hebben een stadsrit gemaakt met de ´Turibus´; zo'n bus waar je op- en af kan stappen. De eerste avond liepen we terug naar het hostel en lag er een dooie rat op straat. Vrij groot en wij gillen natuurlijk!!! Maar hij lag er vrij rustig bij in een ontspannen positie. Het hostel was daarentegen erg schoon wat ik erg op prijs stelde. In Taxco was het een ander verhaal. De kamer zag er niet uit, erg klein en geen wc bril. Gisternacht lag Els te lezen en ik sliep een beetje, kwam er opeens een kakkerlak binnen vliegen. Els gillen, ik gelijk uit bed gesprongen. Elke keer als 'ie bewoog, gillen!! Ik zag niks want mn bril lag naast het bed. Maar goed, wij eindelijk naar buiten gemanufreerd, zit er een spin op de muur!! De ' eigenaar' sliep kennelijk in kamer naast ons en hoorde ons. Die sloeg de kakkerlak en de spin dood. Heerlijk voor de volgende gasten want de eitjes zijn nu in de kamer verspreid!! Verder is Taxco een leuk stadje, er is al genoeg zilver ingeslagen. Morgen gaan we Acapulco!! Lekker aan het strand liggen!!!!

• 13 Juni 2007 - 18:58

Ank:

hehe chicks, we want more ;)...
    kuss

• 14 Juni 2007 - 07:07

Ils:

Leuk he die enorme luxe in Mexico!! haha Zie al wat bekende foto's voorbij komen!!
    Veel plezier in Acapulco....nog ff het 'amerikaanse'beachlife meepikken en dan het echte Mexico in!! Wiehoe veeel plezier!!
    XX

• 14 Juni 2007 - 19:34

Wenck:

Ieuh gelukkig had je je bril niet op en zag je dat gore beest niet goed.
    Voor de rest klinkt het allemaal prima.
    Het is vast wel weer fijn dat je weer lekker Nederlands kunt praten.
    Geniet lekker verder!

kusjes