Laatste week - Reisverslag uit Isla Mujeres, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Isla Mujeres, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

10 Juli 2007 | Mexico, Isla Mujeres

We zijn in onze laatste week beland. Voor dat we nog even flink gaan bruik bakken, hebben we Merida bezocht. Leuk koloniaal stadje waar je heerlijk kan shoppen. Wat we ook hebben gedaan dus nu is mijn tas helemaal zwaar!!! Op de heenweg naar Cancn hebbenw e en tussenstop gemaakt bij Chitzen Itza, de grootste ruines van Mexico (volgens mij). Omdat we niet hadden vermeld dat we studenten waren, mochten we de volle prijs betalen. Het kaartje was al gescheurd en de meneer kon niet mee rons gedeelte zoeken want hij was aan het werk. Maar zonder dat gedeelte was het was om het kaartje om te wisselen. Over geldklopperij gesproken. Maar goed...de ruines waren erg mooi en natuurlijk hebben we de bekende piramide aanschouwd. Cancun was verlaten en had vrij weinig dus we zijn doorgereisd naar Isla Mujeres; witte stranden en blauwe zee. We vliegen aanstaande vrijdag van Cancun naar Mexico City. Ik ben zondagochtend weer thuis!!! Gezellig!!!

• 10 Juli 2007 - 19:28

Elsjeeee:

Je vergeet helemaal te vertellen dat iedereen in Merida op straat ging dansen en dat al die oude vieze mannen met ons wilden dansen! ;) ow ja en ik heb net met een haai gezwommen...

• 10 Juli 2007 - 20:41

Juudje:

Bizar mooi gewoon is het daar! Stelletje negers! Als Piet Paulusma het bij het rechte eind heeft, brengen jullie zondag de zon weer terug in Nederland, na al die tijd! :dans:

• 12 Juli 2007 - 16:13

Wenck:

Hee Saar,
    Mooie foto's hoor, ziet er erg goed uit! Geniet nog even van die lekkere zon, want hier is het niet echt lekker. Ze hebben wel rekening met je gehouden en zo wordt het zondag lekker weer, anders heb je te grote afkickverschijnselen in 1 keer he!
    Ik probeer er zondagochtend te zijn, kijk er naar uit.
    Wat is ook alweer je mobiele nummer die je daar gebruikt? Dan kan ik je zaterdag even feliciteren. Over de mail gaat dat waarschijnlijk ook niet, want mijn computer is ermee gekapt en jij leest vast niet meer je mail zaterdag.
    Geniet van de laatste dagen en ik zie je zondag weer, jippie!!!!!

Kusjes van May en van mij!

• 13 Juli 2007 - 11:07

Ils:

Hey ladies!!

Geniet nog maar even van de chille dagen daar! Relaxed hoor! al die herkenbare foto's...grrr nog steeds jaloers!;)

Ben stiekem wel blij dat jullie weer naar R'dam komen hoor, wordt hier behoorlijk saai! Echt iedereen is op vakantie! Maarjaaa

Saar fijne verjaardag morgen in the plane;)

Zie jullie snel!!
    KUS

• 13 Juli 2007 - 17:57

Katja:

Hoi Sara,

Wat zijn die drie maanden toch snel gegaan! Ook namens je vader een hele fijne verjaardag toegewenst morgen en kom veilig weer thuis!

Voor alle lezers:

Sara krijgt van haar vader een tastbaar aandenken cadeau namelijk een foto album met alles wat hier de laatste drie maanden is neergezet. Dus als jullie nog iets kwijt willen (felicitatie of wat dan ook....) doe het dan voor maandag want dan gaan we bestellen.

Sorry als je dit nog leest Saar....