Echte Hollander - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sara vledder - WaarBenJij.nu Echte Hollander - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sara vledder - WaarBenJij.nu

Echte Hollander

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

09 April 2007 | Nederland, Amsterdam

Zo....ik ben er eindelijk. Heenreis was errug lang en ik had zelfs nog even vertraging. Ik stopte in Atlanta, Georgia; gelachen om de Amerikanen! Verder verliep de reis prima, werd netjes opgehaald door de organisatie en hartelijk ontvangen op mijn adresje. Er zijn wel wat minpunten; er zijn geen andere studenten in het huis!!!
Vandaag eerste dag op school, ben in de beginners klas geplaatst. Mn Spaans was toch niet zo goed als ik dacht!!! We zitten mn zn vieren in een klasje, gezellig vol met Amerikanen. De rest van de dag doorgebracht met 1 van mn klasgenoten en vanavond welkomsdiner!! Er schijnen ook wat Hollanders hier rond te lopen maar heb die nog niet gezien.
Om even terug te komen op de titel: Ben zondag tussen 12-14 (heetste moment van de dag)wezen zonnen zonder in te smeren (had nog geen zonnebrand gekocht) en ben zo rood als een kreeft. Doet pijn!!!!! Niet normaal!Maar goed, eigen schuld dikke bult. Verder heb ik zondagavond voetbal gekeken met gebakken aardappeltjes!! Viva en Mexico!
Als laatste ben gewoon op mijn nummer bereikbaar, maar liever via mail ivm de kosten!!!!
Dikke kus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 10 April 2007 - 06:17

Ank:

Ola chica, hoor het al, 'livin the good life'! Zo te lezen al je eerste leermomentjes achter de rug ;) (mag je zelf kiezen of dat op Spaans of op je gezon doelde). Bij wat voor mensen woon je dan wel in huis?
    Ben benieuwd naar de rest van je verhalen, dus regular updates please :)

Have Alegria (schijnt 'fun' te zijn)
    Kuss

Ank

• 10 April 2007 - 07:48

Henny Hulshoff:

Lieve saar,
    Dank je wel voor je snelle reactie voor het thuisfront.
    Effe wennen, begrijp ik uit je mail.
    kommer-schijven doen het goed op je verbrande body.
    Ik ben benieuwd naar je huisgenoten , komen ze nog?Overweeg je een andere optie?
    Ik denk aan je , houd goeden moed.
    Alle goeds en tot gauw horens.
    Dikke kus,Je moeder.

• 10 April 2007 - 08:26

Wencke:

Hee Saar,
    Fijn om al zo snel iets van je te horen!
    Gelukkig is de reis ondanks de vertraging wel goed gegaan.
    Oh Saar toch, wel zonnen maar niet smeren, dat gaat niet he! Maar ja een goede leer voor de volgende keer en hopen dat de pijn snel weggaat!

Wel raar dat je niet met andere studenten in huis woont, dat was jou natuurlijk wel verteld. Met wie woon je dan nu?

Hoe was dat welkomstdiner? Heb je daar nog leuke mensen leren kennen?

Nou nog heel veel plezier en succes en ik hoor hopelijk weer snel van je!

Alles gaat trouwens goed hoor, ook met may!

Kus van mij en kopje van may!

Wencke

• 10 April 2007 - 08:43

Willemijn:

Heej Saar,
    Fijn om te horen dat de reis prima verlopen is. Jammer van die huisgenoten, maar wie weet komen ze nog? Ben benieuwd hoe t welkomstdiner was, maar dat lees ik vast wel in je volgende avonturenverhaal;)
    Ennuh, was je bang dat je tm juli geen zon meer te zien zou krijgen, dat je hevig fanatiek ging zonnen;)

kuss Willemijn

• 10 April 2007 - 11:54

Jelmer:

Dag Zuster,
    Goeie berichten en vooral snel! Bloedheet daar? Amerikanen beetje aardig? Heb je internet of moet je cafeetje zoeken? Kleine mexicanen met grote snorren en sombrero's? Hou ons op de hoogte en foto's zeggen meer! ben benieuwd ;). Iig veel plezier daaro.
    Dikke kus je broertje

• 10 April 2007 - 12:51

Els:

Hmm ben absoluut niet jaloers (verbrand door de zon, tsssss). En heb je al leuke Mexicanen ontmoet?
    Ik zal vanavond met clubeten bij Wencke je kat eens een flinke knuffel van je geven ;)
    Dikke kusss en veel plezier!

• 10 April 2007 - 13:37

Ils:

saaaaar! jij mexicaan!!
    hoe is het daar, die eerste zonnestralen zijn dus niet al te goed ontvangen..haha! nerdje! we goed smeren he!:)
    hoe was je welkomstdiner, al wat meer nederlanders ontmoet? ben benieuwd hoor...en ook nog steeds zeeeeer jaloers!

viva la Mexico!!!

KUS

• 10 April 2007 - 17:26

Evelien:

Hey Saartje,

Wel jammer dat je nu geen mooie foto's van jouw rooie hoofd erbij heb geplaatst! Lekker bezig, Harrie!

Vanaf nu wel voorzichtig doen hoor! Enjoy!
    xx Eef

• 10 April 2007 - 19:31

Pa:

Viva la Mexico, Sara. Leuk bericht en hou je taai.Zal wel even wennen zijn, maar je slaat je er wel doorheen.Denk om de zon ( koperen ploert) Meteen een welkomsdiner, dat is altijd goed om andere mensen te leren kennen. Tot horens en mails. Dikke kus