Wat doe ik? - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu Wat doe ik? - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu

Wat doe ik?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

13 April 2007 | Mexico, Guanajuato

Elke dag hebben we les van 9 tot 1uur. Eerst hebben we Chely, zij is errug aardig en grappig. Daarna doen we grammatica met Manuel. Hij doet zijn ogen dicht als hij aan t luisteren is, btje wijverig. Soms is het net hints:hij beeld iets uit en dan moeten wij raden wat het is, waarna hij weer in Spaans zegt. Tis nog best moeilijk omdat ik alles weer moet vertalen van Engels naar Nederlands. Het grootste deel van mijn klas zal na deze week alweer vertrekken dus benieuwd naar het verse vlees.
De school organiseert vele activiteiten, zoals een Spaanse film, lessen mbt de cultuur van Mexico, salsa en kooklessen. Dus er is genoeg te doen. Er is een hangjongerenplaats ´Teatro Juarez´ waar de studenten elkaar ontmoeten om daarna gezamelijk te gaan eten.
In de middag heb je tijd voor jezelf om huiswerk te maken, vele studenten gaan eten met hun familie, siesta of in de stad rond te hangen/eten.
Zoals je al op de foto´s ziet, doet de eigenaresse van het hostel erg haar best om te thuis te laten voelen. Daarnaast maakt ze mn kamer schoon en wast ze mn kleren. Er blijft niet veel meer over van de stof maar tis wel schoon!
Al met al errug gezellig!
Tot snel, besa!!!!!!
(besa = kus)

  • 13 April 2007 - 06:29

    Henny Hulshoff:

    Lieve Saar,
    Ik vind het enig om met --zoveel van --jouw belevenissen mee te genieten.
    Je schrijfstijl geeft mij een fantastisch beeld van wat je zoal meemaakt.Knap hoor.
    Spannend lijkt me ook, zoveel nieuwe indrukken en mensen.
    Hoe gaat het slapen, val je om van al die indrukken.
    Is de zonnebrand geblust?
    Hier is het heerlijk lenteweer.
    Ik wens je veel goeds
    Tot gauw schrijfs en horens.
    Een dikke zoen.
    Je moeder
    .


  • 13 April 2007 - 06:52

    Ank:

    Hi Saar, t ziet er echt te geweldig uit. Enh die foto's met die huisjes en cowboys, my god, t ziet er echt prachtig uit!!!
    Zo te horen ook een heel prima vrouw om bij te wonen, zal wennen worden als je het in NL allemaal weer zelf moet doen ;)
    Dan de eeuwige vraag, hoe zitt met de gasten daar, een eerste impressie svp ;)

    Kuss & liefs

    Ank

  • 13 April 2007 - 07:16

    Ank:

    Hi Saar, t ziet er echt te geweldig uit. Enh die foto's met die huisjes en cowboys, my god, t ziet er echt prachtig uit!!!
    Zo te horen ook een heel prima vrouw om bij te wonen, zal wennen worden als je het in NL allemaal weer zelf moet doen ;)
    Dan de eeuwige vraag, hoe zitt met de gasten daar, een eerste impressie svp ;)

    Kuss & liefs

    Ank

  • 13 April 2007 - 08:07

    J:

    Mexicaanse cowboys zonder grote sombrero's?! Daar gaat mn stereotype mexicaan ;).
    Goeie berichten en leuke foto's. Ik hoop dat je ervan geniet en dat je het gezellig hebt.
    Ook errug leuk hoe je ons op de hoogte houdt met foto's en verhaaltjes etc. Wens je nogmaals veel plezier en niet te hard studeren he. Hier iets om te vertalen ;)

    Esperanza de Ik de oír de ti pronto, besos
    (waarschijnlijk klopt de grammatica niet echt)

    Kus je broer

  • 14 April 2007 - 06:04

    Esther:

    Leuk dat je het zo naar je zin hebt! Ik mis alleen 1 ding op de foto van je bed: het kussensloop. Of durf je die niet door de eigenaresse te laten wassen? Wat ik me wel kan voorstellen want stel je voor dat wij langzaam van de stof verdwijnen...
    Veel plezier met het verse vlees volgende week!

    x Esther

  • 14 April 2007 - 07:08

    Wenck:

    Hee Saar,

    Dat klinkt allemaal best prima!
    Hopen dat je nieuwe klasgenoten leuk zijn en misschien zit er ook nog wel een lekkere kerel tussen!

    May heeft van de week een muis gevangen. Eerst kon ik de muis nergens vinden en de volgende dag had ze de muis netjes midden in de woonkamer gelegd!
    Stoere kat heb je hoor, muizenvallen hebben we niet meer nodig!

    Nog veel plezier daar!


    Kusjes,

    Wencke


  • 14 April 2007 - 14:36

    :

    beso = kus

  • 15 April 2007 - 16:47

    J:

    Hallo! Bericht van thuisfront:

    Hier is het warm!!! (29 graden)

    Ja verveel me opt werk!

    Besos

  • 16 April 2007 - 11:29

    Anouk:

    he saar

    leuke verhalen allemaal. Zo te horen vermaak jij je wel de komende maanden. Ik ben ook wel jaloers, zeker als ik naar die foto's kijk. Al moet ik wel zeggen dat we het hier het afgelopen weekend ook aardig benauwd hebben gehad. Nou nu maar wachten op de nieuwe lichting ;)We horen het weer wel.... geniet ervan
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Guanajuato

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

Laatste week

03 Juli 2007

Wat hoogte en dieptepunten

22 Juni 2007

Iets vergeten

20 Juni 2007

San Cristobal de las Casas

13 Juni 2007

Dooie ratten en kakkerlakken
sara

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 39550

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2011 - 30 November 2011

Azie 2011

07 April 2007 - 07 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: