Weer een week voorbij - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu Weer een week voorbij - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu

Weer een week voorbij

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

02 Mei 2007 | Mexico, Guanajuato

T was weer een eneverend weekend. Vrijdag weer enkele klasgenootjes dag gezegd met enige alcoholische versnaperingen. Zaterdagochtend vroeg naar Queretaro, een plaatsje vlakbij Guanajuato. Tis daar erg mooi, schoner en niet veel honden op straat zwerven. We hebben voornamelijk rondgewndeld en 1 museum bezicht. Zondag relaxed bij het zwembad!!! Lekker rustig dagje!
Maandag kwam natuurlijk het slechte niuews dat Ajax niet heeft gewonnen. `s Avonds nog met een Mexicaan erover geluld ( ja in het Spaans over voetbal lullen lukt me wel!!). Hij zei dat mi culpa was ( mijn schuld).
Trouwens, die Eindhovenaar is helemaal afgeschreven, vind zichzelf zo tof en praat alleen NL terwijl er ook andere bij zitten die het niet verstaan. Reteasociaal! Verder valt er inderdaad niet over de mannen naar huis te schrijven, dus bij deze het laatste bericht!
Oh ja, het hele gebeuren met de telefoon heeft niet gewerkt, ga nu een nieuwe kopen.
Koninginnedag heb ik zeker gemist en men snapt hier daar helemaal niks van!!!
Tot snel, kus!!!

• 02 Mei 2007 - 21:27

Ank:

Hi Saar, weer lekker bezig ;)
    Met de mannen: zeg nooit nooit, je weet maar nooit hoe er een leuke mexicaan los loopt.
    Zelf wel queensday gevierd en uiteraard moet je er volgend jaar gewoon bij zijn!
    Houd ons up to date van al je zin en onzin ;)

Kuss en liefs
    Ank-die-vrijdag-naar-Krakow-gaat