La Bufa - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu La Bufa - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu

La Bufa

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

26 April 2007 | Mexico, Guanajuato

Gister ( woensdag) ben ik samen met Albert, een klasgenootje wezen hiken ( klimmen en wandelen). Rondom Guanajuato loopt er een route, genaamd Panoramico die ook leidt naar de Bufa. De Bufa is een berg, een van Guanajuato´s toeristische atracties. Het was erg vermoeiend maar errug mooi. We hebben ongeveer 2,5 uur gelopen, geklimd, afgedaald enz....´s Avonds was er weer feest; weer lopen poolen, tafelvoetbal en.....gedronken, Verrassing!Vanavond heb ik eindelijk even een avondje voor mezelf, zwaar relax!
Leuk nieuwtje op mannengebied: er is eindelijk een NL jongen van 21 in school! Hij komt uit Eindhoven...Eindhoven de gekste! Will en Nouk, jullie zouden zo voor hem vallen, alleen al voor dat accent. Versta t soms niet allemaal!
Dikke kus

  • 27 April 2007 - 07:00

    Henny Hulshoff:

    Ha die Sara,
    Wat een sportieve uitstappen maak je toch.
    Dit is vandaag een plezierige dagopening, jou zo gezellig te horen vertellen.
    Dus van spaans naar nederleands switchen.
    met de eindhovenaar???
    Veel plezier met elkaar gewenst.
    \Leuke foto,s.

    De stad komt inmiddels in de koninginnedagsfeer.
    Ook het sousterrain is erg gewild voor de menselijke stink-behoeftes, maar een emmer bleek doet wonderen.
    Gisteren heb ik een familie-stuk in de schouwburg gezien.Het gaat over een Brabantse familie na de oorlog: Van Maria Goos---{{Oud geld- t.v.-serie }}
    De familie Avenier-deel 1 en 2.
    Volgend jaar deel 3 en 4.
    Misschien kent de brabantse eindhovenaar dit stuk?
    Nog steeds verkouden, vlg mij gaat het over op vakantie.

    Een dikke zoen tot gauw
    Je moeder

  • 27 April 2007 - 07:11

    J:

    Zo ken ik je weer. Hele dag op een berg met een jongen! Klinkt alsof je het naar je zin hebt! Errug leuke foto's! Dikke kus je broer.

    Ohja het is hier ook zomer (bloedheet).

  • 27 April 2007 - 15:54

    Juud:

    Woohoo Saar, mannen! Beetje jong, maar ach geeft niks.
    Wat een activiteiten allemaal zeg! Zo Geloof dat je het wel goed naar je zin hebt, ben wel een beetje (klein beetje maar) jaloers. Elsje is al druk aan het stressen om dr scriptie op tijd af te krijgen zodat ze je kan komen opzoeken.
    Geniet ze.

    kus

  • 27 April 2007 - 15:59

    Evelien:

    Hey Saartje,

    Poe, dit ziet er er echt fantastisch uit! Je weet ons wel jaloers te maken. Maarre over de Mexicaanse mannen hoor ik nog maar bar weinig; niet om over naar huis te schrijven??

    Hier is alles prima; ik ga weer verhuizen!

    xx Eef

  • 27 April 2007 - 18:57

    Wencke:

    Hee Saar,
    Klinkt echt geweldig allemaal!
    Feesten, beetje studeren en allemaal leuke dingen ondernemen, om jaloers op te zijn!
    Echt leuk dat je werd uitgekozen bij die dolfijnen show. Jammer dat je geen duidelijke foto hebt waarbij je goed ziet dat je wordt gezoend door die lekkere zeeleeuw. Dat rook vast erg goed!

    Helaas heb je dus ook nog geen leuke mannen gespot. Of vind jij die Nederlandse jongen ook wel wat? Hij is idd wel een beetje jong.

    Ik heb nu lekker een weekje vakantie. Ik ga volgende week vrijdag een weekendje naar Berlijn met Jasper. Even lekker er tussenuit.

    Feest, zuip en studeer lekker verder!

    Kus van mij en een kroel van May!


  • 28 April 2007 - 13:31

    Esther:

    He Saar,

    Ziet er goed uit allemaal! Die Albert ziet er zo op het eerste (rechter) gezicht ook niet verkeerd uit! En zo te lezen wordt er aan je alcoholbehoefte ook ruimschoots voldaan. Ik ben voornamelijk bezig met klimaatverandering; doordeweeks doe ik er onderzoek naar en in het weekend geniet ik ervan! Bevalt prima, maar als ik jouw verhalen zo lees heb ik ook wel veel zin om weg te gaan.

    Veel plezier nog!

  • 29 April 2007 - 10:32

    Willemijn:

    Saaar ik ben jaloers!! Heb net de foto's zitten bekijken en la Bufa is echt geweldig, vooral dat uitzicht vanaf de top! Fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt met alle mensen daar, feestjes en alcohol in welke vorm dan ook.....En tjsa, Brabanders, heerlijk accent he;) Valt dat van ons nog wel mee, als je met hem moeite hebt...mocht je een Brabants-Nederlands tolk nodig hebben dan houd ik me aanbevolen;)
    xx Willemijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Guanajuato

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

Laatste week

03 Juli 2007

Wat hoogte en dieptepunten

22 Juni 2007

Iets vergeten

20 Juni 2007

San Cristobal de las Casas

13 Juni 2007

Dooie ratten en kakkerlakken
sara

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 39556

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2011 - 30 November 2011

Azie 2011

07 April 2007 - 07 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: