Tijdje geleden - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu Tijdje geleden - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu

Tijdje geleden

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

16 Mei 2007 | Mexico, Guanajuato

Tis inderdaad een tijdje geleden sinds ik iets van me heb laten horen. Het was ook een waanzinnige week. Er zijn, als gewoonlijk, nieuwe mensen bij gekomen. Onwijs gezellige mensen. Helaas bleef niet iedereen lang maar er was veel party going on. Maandag, dinsdag, donderdag en zaterdag één groot feest!!! De verhalen worden een beetje eentonig, sorry! Anyway, dinsdag is het gratis drinken voor dames in Guanajuato Grill. Moeten ze ook in Nl invoeren! Die avond zijn er 4 flessen tequilla doorheen gegaan verdeeld onder ong. 10 mensen. Party!!!!!!!!!!!
Ik ben het weekend met Mirella (26 en NL), Kylie&Taylor (US, zusjes, ong.20), Stephen&Elom( UK, ong.30, errug breed en groot, negers) naar Aquascalientes geweest. De hele maand was er een feria aan de gang. Is een mix van de parade en konniginnedag. Mensen op straat dansen, drinken enz. Stephen ziet eruit als een Amerikaanse footbalspeler. Kylie had het idee om net alsof hij echt beroemd was en Elom was dan zijn bodyguard. Dus wij langs lopen en foto's maken, giegelen handtekening vragen. Mensen trapten er gewoon in. Wouden ook op de foto met hem, gingen aan hem hangen, knuffelen. Was te grappig!!We zijn 's avonds naar een club gegaan waar je vrij dure (voor Mexicaanse begrippen) entree moest betalen. Ik wou 5 bier bestellen, maar dat kon niet. Alleen een heel kratje of een hele fles. We bestelden een hele fles, moet je ook nog voor de cola betalen, belachelijk!!! Was verder best leuke tent. Volgende dag beetje geshopt, gehangen en weer terug naar huis!
En dan de studie...Mn spaans verbetert met de dag. We hebben nu les in de middag en dat is vrij kut! Als het heet is, glij je van je stoel af van het zweet. Even een beeld schetsen. We zaten vorige week met 8!!!! mensen in de klas, teveel! Deze week met 6, is nog steeds veel maar te doen.
De partypictures staan op verschillende camera's maar ze komen eraan!!!!!
Dikke kus!!

• 16 Mei 2007 - 21:09

Jelmer:

nou zeg, klinkt alsof je het gezellig hebt!! Je verhalen klinken ontzettend bezopen, maar wel leuk. Hoe zit het met je mexicaanse mannekes met grote snorren en sombrero's?
    Ga je nog naar Puerto?
    Hier alles rustug, alleen mn huus valt beetje uit elkaar; elektriciteit, trappenhuis etcetc. Nelis en familie erop gezet.
    Druk aan de sollicitaties (nu Atos Origin en Rabobank) en ant werk; ook flink aan de zuup met lyz en da boyz. Koninginnenacht & dag en ook 4 en 5 mei waren 1 groot festijn. koninginnenacht naar melkweg en dag proebren kater weg te zuupen, maar ook lopen zuupen tot laat, uiteindelijk beland in da Sugar Factory. 5 mei was Lyz jarig dus hele dag in vondelpark met mooi weer lopen zuupen en feesten en savonds naar de meander; hoe fout! wel hele toffe bezopen avond. Later fietste ik met een meiske terug naar huus en dacht ik het feesie voort te zetten in mn slaapkamer, maar daar was ze niet van gediend; nog net niet een pak slaag gehad!
    Gisteren bij Ma gegeten en hebben het nog over je gehad en hoe leuk je het daar hebt.
    BTW Katja vierde haar verjaardag en was op hun feesie afgelopen vrijdag. Heb de DVD van Kruistocht in Spijkerbroek gegeven. Nu is pa + familie op vakantie in Innsbruck en Italie.
    ANYWAY leuk dat je weer wat laat horen en dat je plezier hebt daaro.
    Dikke kus van je broer en een groet uit Amsterdam, Hollanda!

• 17 Mei 2007 - 08:44

Esther:

Nou Saar dat wordt flink afkicken van de drank of ben je van plan dit in Nederland gewoon door te zetten? Leuk trouwens dat je belde vorige week, goed getimed! Veel plezier nog!
    x

• 17 Mei 2007 - 10:43

Evelien:

Hey Saar, dit klinkt echt als fantastisch! Vooral die negers trekken mijn aandacht wel....;) Die moeten sowieso hier op een foto verschijnen!! Heel veel plezier nog.
    xx Eef

• 19 Mei 2007 - 16:23

Wencke:

Hee Saar!
    Fijn om te horen dat je het nu wel weer naar je zin hebt. De foto's zijn trouwens leuk. Wat een grappig verhaal dat die mensen erin trapten en daadwerkelijk geloofden dat het een beroemd iemand was, haha.
    Zet snel eens een foto van die negers op je site, ik ben wel benieuwd!!!

Het is trouwens maar goed dat je gister niet in Blijdorp moest werken, er was namelijk een gorilla ontsnapt en die was een restaurant binnen gelopen. Er waren 3 mensen gewond geraakt. Bizar he!

Hier gaat alles goed, mijn LIO stage is zo goed al wel rond, het sollicitatiegesprek ging goed. Het was ook niet echt een sollicitatiegesprek, aangezien ik al wist dat ik die plek kreeg en zij ook al wisten dat ik die plek graag wilde hebben.

Het is hier momenteel niet echt geweldig weer, het echte warme weer is wel voorbij.

Met May gaat alles goed, ze heeft nog wel steeds roos.

Kusjes en een pootje van May

Wencke

• 22 Mei 2007 - 14:02

Henny Hulshoff:

Lieve Sara,
    Fijn , dat je weer van je laat horen.
    Het lijkt inderdaad een groot feest daar in Mexico.
    Fantastisch voor je.
    Hier was het lang week-end -met de extra hemelvaartsdag erbij. -Ik was in het hoge noorden-eerst Anny Opzoeken en daarna met de dames-societeit in het Friese Oranjewoud. Het jaarlijkse uitstapje, leuk en goed weer.
    Wandelen, fietsen en musea bezocht.

Ook was Nederland geschokt door de ontsnapping van de Gorilla uit de Dierentuin Blijdorp, jou wel bekend.
    Missen ze jou ??
    Hij heeft flink uitgehaald.
    Dus schrikken.
    Lieve schat, houd je goed.
    Spreek ze maar veel Spaans.
    Succes ermee en tot gauw horens en mails.

Eeen diiikke zoen,

Je moeder

• 25 Mei 2007 - 10:26

Henny Hulshoff:

Het is hier bijna pinksteren.
    Het verhaal gaat over
    het feest van de geest, die in onze harten vaart en het beste met ons en de wereld voor heeft.
    Is het okay met Saartje daar in dat verre mexico? Zo klinkt het wel.
    Helaas ga ik morgen al weer naar het hoge noorden: een neef van mij is plotseling aan een hartstilstand overleden.
    De zondag is weer wandeldag.
    Tot gauw horens en een dikke zoen.
    Je moeder.

Je berichten klinken enthousiast.
    Het weer is heerlijk op dit moment.