Laatste week!!! - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu Laatste week!!! - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu

Laatste week!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

27 Mei 2007 | Mexico, Guanajuato

Dit weekend weer dag gezegd tegen enkele partypeoples, misschien eindelijk wat rust???
Vorig week was weer standaard vol feestjes. Maar ben nu de feestjes een beetje zat en mn keel ook. Begin een beetje ziek te worden. Da mot nie, he Elsco??!!
Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en ga volgende week naar Puerto Vallarta. Tis wel gezellig hier, maar wil strand!!!!!!!!!!! Dus heb volgende week mijn laatste week. Ik weet nog niet alles wat beterft Puerto Vallarta ( waar, hoe en wat), maar ga wel daar lessen volgen.
We zijn dit weekend naar San Miguel de Allende geweest, naar ´hotsprings´, natuurlijk warm gemaakte bronnen. Was erg relaxed en weer lekker een kleurtje gekregen ( oftewel verbrand!!). Was wel erg grappig want onze groep was weer een bezichtinging: 2 grote negers, Henry van 2,10 meter en drie meisjes ( altijd mooi).
Het regent hier trouwens als een dolle. In de morgen lekker zonning en dan in de middag barst het los. Hier is alles gebouwd tegen de bergen dus alles stroomt de stad binnen. Je kan je schoenen wel uittrekken, heeft tog geen zin! Oh ja, heb Pirates of the Caribean 3 gezien, is geen aanrader! Maar misschien kwam het ook omdat de hele zaal er door heen zat te lullen. Het was Spaans ondertitled dus die mexicanen hoeven alleen te lezen. Rete asociaal, we kregen btje moordneigingen!
Iets belangrijks: mijn telefoon is ermee opgehouden, kan nie bellen of gebeld worden. Misschien hebben jullie dat al gemerkt. Ik zal eens kijken voor een oplossing.
Fijne week iedereen!! KUS!!

  • 27 Mei 2007 - 20:03

    Jelmer:

    Feestbeest!
    Goeie berichten, leuke foto's. Kut van je mp3 en je pocket. Veel plezier opt strand!

    Dikke kus van je broer

  • 28 Mei 2007 - 11:55

    Juud :

    Saartje! Wat gaat het snel! Je bent alweer een eeuw weg. Mooie pics heb je.
    Ben vorige week naar IJsland geweest met de eurotour van mn studie. Ook leuk, maar wel wat kouder dan bij jou; van je stoel glijden van het zweet zat er daar niet in. Maar warm waterbronnen hebben ze daar ook, alleen die stinken naar rotte eieren!
    Hoe gaat het met je Spaans? Krijgen we volgende keer een bericht in espagnol?!

    Kus,


  • 29 Mei 2007 - 08:25

    Je Moeder:

    Lieve dochter Sara,
    Heerlijk om weer wat van je te horen.
    Wat een mooie foto,s
    Jammer geen telefooncontact.
    Advies , met spoed een aanschaffen.
    Ik support je wel.
    Wat gaat je vakantie-tijd snel.
    Ik kan me voorstellen dat je nog fffe het strand wilt opzoeken.
    Begrijp ik het goed dat je dat in je eentje doet? Lijkt me niet verstandig, tenzij de campus je plek is ,waar je die week verblijft en nog cursus volgt?
    Al met al spannend zoveelavontuur, feest, leuke negers etc.
    Hier is het rustig, het is regenachtig
    de reis naar het hoge noorden vond ik heftig, ook indrukwekkend met de begrafenis van mijn neef.
    De roots waren weer tastbaar en vele mensen gesproken o.a jullie oppas van vroeger.
    Ze had goede herinneringen aan die tijd, nu zelf inmiddels moeder van 2 kinderen.
    Lieve schat een hele dikke zoen.
    Pas goed op jezelf.
    Ik wens je heel veel goeds.
    Je moeder


    .

  • 30 Mei 2007 - 09:51

    Tess:

    He Saar!!!
    Is het wel je laatste week!!! Dat gaat ook snel zeg!! Niet normaal.
    Wel jammer dat het nou zo regent zeg. Maar je gaat in de laatste week dus nog lekker bruin worden of wordt het toch meer rood.......;-)
    Hier was alles weer lekker druk met mn scriptie enzo.Effe volop stresse. Maar het is ingeleverd...YES, dus nu lekker gaan luieren.
    Nou tot snel dan maar weer he en geniet nog van die laatste week!!!!!

    Kus Tess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Guanajuato

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

Laatste week

03 Juli 2007

Wat hoogte en dieptepunten

22 Juni 2007

Iets vergeten

20 Juni 2007

San Cristobal de las Casas

13 Juni 2007

Dooie ratten en kakkerlakken
sara

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 39560

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2011 - 30 November 2011

Azie 2011

07 April 2007 - 07 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: