Geslaagd!! - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu Geslaagd!! - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu

Geslaagd!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

02 Juni 2007 | Mexico, Guanajuato

Ola!!
Ahora es mi ultima dia en Guanajuato. Recibo mi dilpoma de idiomas de español. Mi nivel es B1, intermediate. ¡Es bueno, no!!A noche hay una fiesta en la casa de Henry y Taylor. Hay mucha alcohol y refrescos tambien!!! Despues salgamos a Guanajuato Grill o Capitolio, que es les mejores discotecas en Guanajuato.
Oke alles leuk en aardig, maar nu even normaal NL. Wat ik hierboven heb gezegd, is dat ik mijn diploma hebt ontvangen en dat we weer gaan feesten. Elke vrijdag is er een ´ceremonie´ waarbij elke student die weggaat iets moet zeggen. Was natuurlijk hartsikke zenuwachtig, in openbaar spreken en dan ook nog in het Spaans. Maar alles verliep soepeltjes!!!
Ik heb nog wat leuke drankspelletjes, die de Amerikanen aan mij hebben uit gelegd.
- Powerhour; elke minuut moet je een shot drank; bier, wijn of sterke drank atten. Om het een beetje leuk te maken, draai je elke minuut een ander muziekje. Je speelt het een heel uur (powerHOUR), dus 60 shotjes!!
- Naamloos: je hebt nodig 10 glaasjes voor bier, 2 pingpongballen. Je staat in 2 teams, elk aan beide aan een kant van de tafel. Kunst is om balletjes in glaasjes te gooien. Lukt dat team A, dan moet bijvoorbeeld team B drinken.
Geen idee of het in praktijk leuk is, maar tis proberen waard!!!
Morgen heb ik een telefoon dus ben weer optimaal bereikbaar.
Fijn weekend allemaal!!KUS

• 02 Juni 2007 - 07:42

Ank:

Hi chick,

kijk, nu begint er nuttige info door te komen waar we hier in NL ook wat aan hebben. M.n. die pingpong balletjes lijken me een interessante uitdaging, I'm in ;)!
    Hmm onze party verhalen zijn wat minder indrukwekkend, maar hebben met Els & co onze eigen Mojito's gebouwd (smaakte best prima, alleen de gestampte mint blaadjes leken verdacht veel op algen-in-sloot-water en verstopten de rietjes ;)), daarna maar naar de Level gegaan om daar de cocktails te checken en toen op ons aller Laurentius geeindigd, joy :)!
    Nu studie houding-verbeterend gedrag aan t vertonen (want heb voor t eerst een tt niet gehaald), dus gedurende deze prachtig zonnige dag zit ik binnen.
    Hmm tot zo ver mijn problemen en onzin ;)
    Kan je verzekeren dat Els zin heeft in dr tripje :).Geniet nog van je laatste daagjes solo.

Kuss
    Ank

• 02 Juni 2007 - 10:21

Wencke:

GEFELICITEERD!!!!!!!
    Goed gedaan meid!
    Hmm weer nieuwe drank selletjes.
    Die met die balletjes lijkt mij wel grappig, dat moeten we nog maar een keertje proberen dan.
    Zoals Anke al zei is hier niet veel boeiends gebeurd. Het feestje op Laurentius was niet echt leuk, het was vrij rustig.
    We hebben dus veel minder leuke feestjes dan dat jij hebt. Kortom we zijn allemaal jaloers op je, niet alleen om de feestjes.
    Als het goed is zit je op dit moment in de bus en vertrek je naar de kust.
    Veel plezier daar!

kusjes en natuurlijk een kopje van May!

wencke

• 02 Juni 2007 - 10:22

Wencke:

selletjes=spelletjes
    Jasper heeft een KUT toetsenbord!!

• 03 Juni 2007 - 07:39

Ils:

SAAR jij alcoholistje!!! dat wordt redelijk afkicken als je weer in NL bent!!:)
    Nee, maar klinkt goed allemaal en gefeliciteerd met je diploma natuurlijk!! Relaxed hoor! Wanneer ga je naar de beach vertrekken...dit weekend!!

Wij hebben idd afgelopen donderdag ook eindelijk weer eens een cocktailtje gedronken, erg fijn!! moeten we meer doen!

Hey veel plezier @ the beach!~XX