Nha trang, de feitjes - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van sara vledder - WaarBenJij.nu Nha trang, de feitjes - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van sara vledder - WaarBenJij.nu

Nha trang, de feitjes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

09 September 2011 | Vietnam, Nha Trang

Hai allemaal,

Het was een groot feest in Nha trang. Elke dag zijn we uitgeweest en hebben lekker gechilled op het strand. Vandaar dat ik ook niet veel te melden maar hier wat gekkigheden van Vietnam:
- ik heb een open ticket gekocht en reis per bus wat af en toe zeer interessant is. Toen ik van Mui ne naar Nha trang reed, stopte we midden op de weg zodat een van de gasten kon plassen. En ik maar de hele weg niks drinken zodat ik niet naar de wc hoef...
Door de chauffeurs wordt verder niet echt rekening gehouden op welke weg zij rijden. In de bergen rijdt men gewoon 100 oid terwijl er overal van die speldbochten zijn. Het is dus af en toe een rollercoaster....
- ik kwam een avond terug van stapen en moest plassen. In de dorm waar 10 vrouwen zitten is er (helaas) maar 1 wc. Toen ik de deur opende, lag er iemand op de vloer zn roes uit te slapen. Geprobeerd wakker te maken en naar bed te sleuren maar ze voelde zich nog niet goed genoeg. Beetje water gevoerd en haar haar vast gehouden want het feest was nog niet over. Gelukkig haar kunnen overtuigen dat het bed waarschijnlijk lekkerder lag dan de badkamervloer met je hoofd naast het putje, kwam ze overeind en heb ik in bed gekregen. Voor de zekerheid een plastic zakje en wat water naast haar hoofd gelegd. Ze was me wel heel dankbaar de volgende morgen! OMG!
- de buckets zijn in Vietnam omgevormd tot jars: soort van grote jampotten gevuld met een van te voren bereid chemisch alcoholisch spulletje. Mijn tanden doen nu best pijn van al die zoetigheid. Om iets minder zoet te krijgen, vroeg ik altijd om een extra scheutje wodka wat de barmannen zonder enige discussie gaven :-) Moet ik eens in Nl proberen te doen. Een maatbeker wordt hier ook niet gebruikt, de mixjes is natte vinger werk.....
De laatste avond heb ik m'n enige alcohol vrije avond gehad. Ik was ook erg trots op mezelf ;-p.
De volgende dag ben ik naar Da Lat geweegaan. Het meisje dat op de badkamervloer was ging daar ook naar toe en ben haar achterna gereisd en ook omdat veel mensen zeiden dat het vrij mooi is. Hoe het was geweest vertel, ik de volgende keer

  • 09 September 2011 - 07:19

    Ank:

    Hahaha de foto's zien er erg gezellig uit en je hebt ook nog goed hulpverlenerschap ten beste gegeven, go Saar! Ik ga vanavond ook nog een biertje op jou drinken :)!

    Kus Ank

  • 09 September 2011 - 09:00

    Goel:

    De party pics zien er gezelli uit ouwe! De verhalen klinken goed! Have fun! x

  • 09 September 2011 - 09:07

    Els:

    Uhh? Ik dacht dat je naar Azie was!Blijkt het Salou te zijn... hehe... Have fun! Xjeee

  • 09 September 2011 - 09:22

    Jelmer:

    Hey zus,
    Leuk dat je weer je verhalen post! Foto's zien er errug gezellig uit.
    X je broer!

  • 09 September 2011 - 09:33

    Pa:

    Foto's zijn mooi en het ziet daar erg gezellig uit; have fun.

  • 09 September 2011 - 14:23

    Wenck:

    Wat een gezelligheid, zo te horen en te zien heb je het nog steeds prima naar je zin. Veel stap en reis plezier verder!

    kus

  • 11 September 2011 - 07:34

    Je Moeder:

    Party-time,
    ik kan zien dat het je goed bevalt,
    leuk je verhalen te lezen en dat je het gezellig met elkaar hebt.
    Tot gauw horens,
    dikke zoen
    je moeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Nha Trang

Azie 2011

Vier maanden reizen door Azie

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Bedankt!

25 November 2011

P.P.

20 November 2011

Eiland hoppen

14 November 2011

Full Moon

08 November 2011

Is it me or the city?!
sara

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 39549

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2011 - 30 November 2011

Azie 2011

07 April 2007 - 07 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: