Trafvelling with benefits - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van sara vledder - WaarBenJij.nu Trafvelling with benefits - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van sara vledder - WaarBenJij.nu

Trafvelling with benefits

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

11 September 2011 | Vietnam, Nha Trang

Er is inmiddels heel veel gebeurd so sit tight:

Na het partyen in Nha trang ben ik naar Da Lat gegaan. Een klein dorpje in de bergen waar het een stuk koeler is. Het meisje die ik vond op de badkamer vloer ging daarnaar toe dus ik dacht waarom probeer ik het ook niet uit?! Zij was er al en ik zou bij haar intrekken maar ze had het verkeerde nummer gegeven van het hotel dus ben ik maar ergens anders ingecheckt. Beetje pissig hierom had ik verder ook niet veel zin meer om iets te doen dus ben in de lobby gaan zitten. Daar was ook een Australier en nog 2 meisjes die me aanraadden om een scooter te lenen en Da Lat zo te verkennen. Maar na m'n avontuur met Lynh ben ik een beetje huiverig voor de scooters dus dat was ook geen optie. Toen vroeg ik aan de Australier, die al van plan was om een scooter te lenen, of hij me niet kan rond rijden....zo gezegd zo gedaan. Relaxed! Beetje rond gereden en toen naar de bar gegaan. Er is een bar waar alle westerlingen komen, genaamd the Hang out. Creatief met namen! Het werd een dolle boel en de flessen rum kwamen op tafel. De volgende dag ben ik met Gene, zo heet ie, een tour gaan doen met een easy rider. Easy riders zijn gasten met een vrij grote motor die je overal heen rijden en het eea vertellen. Zo zijn we naar een koffieplantage geweest, zijde fabriek, een iets waar ze rijstwijn maken. Maar per ongeluk kwamen we ook op een bruiloft terecht en die gast vertelde dat iedereen 1 fles rijstwijn drinken per persoon. De rijstwijn wordt ook wel 'happy water' genoemd. We reden ook door een dorpje waar er een Tony&Guy haarsalon was ;-). Op gegeven moment begon het te regenen en het was echt koud! Ik verlangde zo erg naar de zon en het zweterige weer. Ik heb zelfs mijn vest aangehad! De volgende dag ben ik met Gene en Adrian, een 40 jaruige die soort van midlfe crisis doorgaat, naar Nha trang gegaan. Jullie begrijpen al: er was een kleine romance tussen mij en Gene. Terug in Nha trang was ik zooooooo blij, back home! 's Avonds natuurlijk party-en en Gene en Adrian laten zien wat the routine van het stappen is. Bij het eten werd er al wodka geserveerd dus we hadden een goed begin. Na een aantal jars, coctails en biertjes was ik wel klaar mee en ging met Gene naar huis. Adrian had de tijd van zijn leven dus die wou nog niet naar huis. Gene en ik zijn naar huis gegaan en kennelijk is Adrian weg gegaan op een scooter op zoek naar een boom-boom girl. Het resultaat was dat bij het strand hij overvallen werd door een gang en heel wat dollars lichter is. Nha trang staat bekend om de onveiligheid: je moet bijvoorbeeld niet teveel geld meenemen en als een vrouw je aan het versieren is, zit ze ook met haar handjes in je zakken. Adrian wist deze regels maar hij heeft ze helaas niet opgevolgd. Gene en ik zijn de volgende dag op een scooter naar Long Beach geweest. Die scooter ritjes zijn een goeie exercise aangezien ik de hele tijd met samen geknepen billen zit en alles aanspan aangezien ik nog steeds eng vind.
's Avonds heerlijk BBQ met verse grote tijger garnalen en daarna kon het feestje weer beginnen. We zaten rustig cocktails te drinken toen opeens een gast met een machete (slagersmes) naar binnen rende en de eigenaar te lijf ging. Beveiliging en al het personeel gingen er achteraan en werkte de 'slager' eruit. De eigenaar had gelukkig alleen een snee in zijn arm en verder was niemand gewond. Als troost kregen we gratis shots.....Het verhaal achter 'de aanslag' was dat de eigenaar kennelijk de slager tweemaal had bedreigd/gekleineerd (oid) en de slager was er klaar mee. Heel vaag maar het engels van het barpersoneel is ook een beetje gebrekkig. Ik had verwacht dat er wel wat politie zou langs komen maar er was maar 1 politieagent die even polshoogte kwam nemen. Het drukte de pret niet en we zijn weer gaan dansen etc. Het was echt een super coole avond!!!

De volgende ochtend ging Gene weg en dat was niet leuk :-(. Daarbij kreeg ik ook nog eens een koortslip dus ik was al helemaal klaar met de dag. Maar live goes on, back in game en gewoon weer een feestje meepakken! Ben inmiddels wel klaar met Nha trang en vertrek morgen naar Hoi An.


Op facebook staan meer foto's aangezien ik een limited space heb op mijn blog. Ik heb ook een Vietnamees nummer: 0084 1256647360.

  • 11 September 2011 - 08:58

    Evelien:

    Ha saartje,

    Wat verhalen weer zeg! Doe je wel voorzichtig! Graag in een stuk terugkomen, dus niet teveel slagers meer tegenkomen ;).

    Kus

  • 12 September 2011 - 06:45

    Els:

    Hey Saar, Jeeetje wat een avonturen allemaal! Het lijkt wel alsof je in een film zit!
    Doe maar een beetje voorzichtig svp...
    Hier verder alles goed, de borrel van Ank was supergezellieee!
    Dikke kussss!

  • 13 September 2011 - 10:09

    Juul:

    De verhalen klinken weer gezellig ouwe ;) En lees dat je lekker bent ingeburgerd met je Vietnamees nummer..hihi! Have fun! En PS: De slagers in Vietnam zijn dus iets anders dan hier...dus doe voorzichtig, ait! Kus!

  • 13 September 2011 - 11:00

    Ank:

    Hey Saar, hahahah dit is de eerste keer dat er slagersmessen in je verhaal voorkomen, doe wel voorzichtig ;)

    Veel plezier in Hoi An!
    Kus Ank

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Nha Trang

Azie 2011

Vier maanden reizen door Azie

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Bedankt!

25 November 2011

P.P.

20 November 2011

Eiland hoppen

14 November 2011

Full Moon

08 November 2011

Is it me or the city?!
sara

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 39559

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2011 - 30 November 2011

Azie 2011

07 April 2007 - 07 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: