Investeren in jezelf - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van sara vledder - WaarBenJij.nu Investeren in jezelf - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van sara vledder - WaarBenJij.nu

Investeren in jezelf

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

15 September 2011 | Vietnam, Hoi An

Hai allemaal,



Inmiddels ben ik Hoi an aangekomen, de stad om kleren te laten maken. Er zijn ongeveer 2 supermarkten maar 600 tailor-shops. Je moet haast wel! Ik zie het ook als een investering in mezelf: als ik op sollicitatie ga, moeten ze me wel aannemen alleen al op basis van mijn outfit:-) Ik zal jullie binnekort een foto sturen van mijn nieuwe outfits.

Mijn laatste avond in Nha trang was nog behoorlijk interessant. Ik had een aantal meiden ontmoet in de dorm en we zijn met elkaar wezen BBQ-en, zo jammie! Daarna was er een liefdadigheidsfeestje in de lokale bar waar je gratis bier kreeg en alles wat je besteedde, ging naar het weeshuis. Voor de laatste keer de routine gedaan, samen met Lauren, Adam en Adrian. Adam en Lauren zjn een stel maar niet echt bij elkaar, heerlijke complexiteit. Maar leuke mensen. Toen de discotheek dicht ging, besloten we met een groep van 10 mensen naar het strand te gaan en te gaan naaktzwemmen. Dat was misschien niet eens het rare, we hebben ook nog eens 2uur in de zee lopen poedelen. Moet je ook eens gedaan hebben! Daarna nog een afzakkertje bij Oasis bar en toen was het tijd voor het ontbijt ;-) De volgende dag ben ik naar het weeshuis geweest om te helpen en aandacht aan de kindjes te schenken. Ik had me voorbereid en had zelfs eten gekocht. Ik was behoorlijk brak maar het lukte nog aardig om te glimlachen naar alle kids.
Dus nu in Hoi an samen met Lauren en twee Ierse meisjes die ik heb ontmoet tijdens het naaktzwemmen. Hoi an is een klein dorpje aan de kust maar helaas is het weer niet al te best. De afgelopen dagen heeft het veel geregend maar er is nog geen weer-alarm afgegeven zoals in NL.
We hebben gisteren een kookcursus gedaan. De kok Nando, die graag in derde persoon praat, leerde ons om verse springrolls te maken, vis en kip curry. De springrolls bevatte gemarineerde varkensfilet, echt zo lekker! De verse zeebaars werd gewikkeld in een bananenblad met een salsa en op de grill gelegd. Was echt een van de betere maaltijden ever. Ik heb het recept dus ik zal kijken of ik in NL ook bananenbladen kan scoren! Het restaurant was verder leeg dus we kregen alle aandacht van de serveersters en hulp-chefs, super! Anja, een van de Ierse meisjes, werd die avond 30 dus we hadden een geldig excuus om er een mooie avond van te maken. Het begon vrij mild: in de eerste bar was er niemand. De 2e werd al iets beter. Het heette de Aussie Aussie bar maar was gespeld als Uassie Uassie bar :-s. We zijn geeindigd in de Why not bar. Kennelijk heeft Hoi an dezelfde bar als Nha trang: voelde me gelijk thuis en klom op de pooltafel: letterlijk voetjes van de vloer. Ik was btw niet de enige!

Ik kan helaas geen foto's meer plaatsen vanwege de beperkte ruimte. Broertje, wil je misschien zo lief zijn en daar iets aan doen? Zoals je deed toen in Mexico. Thanks!

  • 15 September 2011 - 11:04

    Jelmer:

    Hey zus,

    Klinkt alsof je het weer naar je zin hebt! Behalve dat je in jezelf investeert, doe ik dat ook. Je kan 300 pica's en nog een berg filmpjes erop zetten. Veel plezier daar!

    Groetjes Jelmer

  • 15 September 2011 - 13:48

    Ank:

    Nou Saar, kom dus maar door met die fotos :)!!

    XX Ank

  • 15 September 2011 - 15:07

    Wenck:

    Hee Feestbeest,
    Het klinkt allemaal weer super!
    Ik ben benieuwd naar de foto's!

    Geniet lekker verder

    xxxx

    wenck

  • 15 September 2011 - 16:17

    Evelien:

    Show me the outfit! Ben benieuwd naar je tailormade solliciteerkleding.

    Ik zou zeggen veel plezier nog, maar dat lukt wel aardig lees ik ;)
    Xxx Eef

  • 18 September 2011 - 07:50

    Je Moeder:

    Wat ziet dat er heerlijk uit,
    dank je wel voor die mooie foto,s
    krijg heimwee naar dat mooie Vietnam,lekker eten enz.
    jammer van de regen,
    je ontmoet wel hele leuke mensen zo te lezen.
    Amsterdam is vol met fietsende toeristen, ,
    druk in het Vondepark, we hadden fffe de zon,
    heerlijk
    liefs,
    dikke zoen van je moeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hoi An

Azie 2011

Vier maanden reizen door Azie

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Bedankt!

25 November 2011

P.P.

20 November 2011

Eiland hoppen

14 November 2011

Full Moon

08 November 2011

Is it me or the city?!
sara

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 39548

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2011 - 30 November 2011

Azie 2011

07 April 2007 - 07 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: