Voor ik het vergeet - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van sara vledder - WaarBenJij.nu Voor ik het vergeet - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van sara vledder - WaarBenJij.nu

Voor ik het vergeet

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

17 September 2011 | Vietnam, Hoi An

Voor ik het vergeet:
- ging vandaag mijn pakketje samenstellen om terug te sturen en moest even wachten op mijn DVD vol foto's dus een beetje geouwehoerd met een Vietnamese van een van de tailorshops. Ze was 22 en ging binnekort trouwen met een gast van 35. Toen ik zei dat ik 28 was en vrijgezel zei ze dat ik maar moest opschieten....En of er geen mannen waren van mijn leeftijd...Weet ook waar het mis is gegaan ;-)
- in Vietnam tellen ze je geboortejaar erbij op. Dus zodra je wordt uitgepoept ben je al 1 jaar.
- ik heb dus het eea laten terugsturen en dat duurt 3 weken. Gisternacht was laat en vanmorgen vroeg dus was niet helemaal scherp. Heb dus geen foto van mijn nieuwe outfits en heb ook het Sinterklaas cadeautje voor de vlammetjes meegestuurd. Wie ik heb getrokken, moet dus even wachten, helaas!
- gisteren sprak ik met een NL gozer en die zei dat ik bijna Amerikaans-Nederlands sprak...oops
- de lokale alcohol is gemaakt van batteryacid. Vandaar dat ze hier zo dol zijn op recycling en dat mijn tanden er bijna uitvallen.
- de conversatie met de Vietnamese bestaat meestal uit 2 woorden:
" You book?", ' Nee, ik hoef geen boek'.
" Sit down!!!" Dan willen ze graag dat je gaat zitten: soort van gastvrijheid om een zeer dwingende manier.

Bedankt broertje voor al die foto-ruimte. Nog even en dan ben je alweer 30!!!

  • 18 September 2011 - 07:44

    Je Moeder:

    Lieve Saar,
    het klinkt allemaal wel super ,
    je verhalen, ik lees ze met plezier,
    gisteren met het vrienden-diner vanwege jelmer-30 jaar kwam je ""gelukkig fffe langs,"
    tot gauw maar weer,
    een dikke zoen
    je moeder

  • 18 September 2011 - 12:56

    Pa:

    Hoi Sara,

    Allereerst van harte gefeliciteerd met je broer.
    ( ook namens Katja)
    Wederom leuke verhalen en mooie foto's; wel een indrukwekkende reis, geweldig.
    Nou nog veel plezier en tot de volgende mail.

  • 20 September 2011 - 10:12

    Juul:

    Right....het eerste woord wat ik even 4 keer heb moeten lezen was: "batteryacid"....Dat moeten wel bijzondere cocktails zijn daar! Ben benieuwd naar de mooie kleding! Have fun!! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hoi An

Azie 2011

Vier maanden reizen door Azie

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Bedankt!

25 November 2011

P.P.

20 November 2011

Eiland hoppen

14 November 2011

Full Moon

08 November 2011

Is it me or the city?!
sara

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 39558

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2011 - 30 November 2011

Azie 2011

07 April 2007 - 07 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: