Fucking cool! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van sara vledder - WaarBenJij.nu Fucking cool! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van sara vledder - WaarBenJij.nu

Fucking cool!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

19 Oktober 2011 | Thailand, Chiang Mai

Sorry voor het taalgebruik maar vandaag en gisteren waren zulke coole dagen.
Allereerst heb ik mezelf uit de comfortzone gehaald en back to backpackerswereld, terug naar de dorm dus. Gelijk nieuwe mensen ontmoet en 's avonds uit geweest wat ik al een tijdje niet had gedaan, dus het was een goeie move.
Gisteren een tour gedaan met olifanten, super kicken!!!! Samen met 2 andere koppels zijn we naar Mr Woody elephantraningcamp geweest. We kregen eerst een aantal instructies en moesten een aantal termen in Thai leren zodat we 'controle' kregen over de olfiant. Daarna was de eerste kennismaking en werd alles in praktijk gebracht, bijvoorbeeld naar links en rechts, rechtdoor/achteruit en stop. Maar het moet even gezegd worden: wat een geslachtsdelen hebben die olifanten. OMG!!! Een surinamer is er niks bij ;-) Ook de vrouwtjes, ongelovelijk!
Terug naar het verhaal: omstebeurten klommen we op de olfiant wat nog vrij lastig is en oefenden we de termen. Tussendoor vloeiden de bananen rijkelijk: die beesten eten zo'n 300 kilo per dag!!!! Na de lunch mochten we eindelijk een ritje maken. Het was echt alles behalve comfortabel! Ik had een 'kleine' olifant en de neef van Mr Woody zat bij mij achterop: ik was aan het stuur zeg maar. Het ging best redelijk maar was wel vermoeiend. De olifanten stoppen overal om te eten, niet heel raar natuurlijk maar schiet niet echt op. Ik 'reed' achter de zwangere olifant die hele tijd scheetjes liet. Af en toe kwam de slurf omhoog en blies in mijn gezicht: heeeeerlijke geur! Na de break mocht de neef aan het stuur en kon ik lekker achterover leunen. Was helaas niet het geval: het was de hele dag aan het regenen en behoorlijk glad geworden. Ik klamde me echt vast aan de olifant en aan de bestuurder. Op gegeven moment moesten we een afdaling maken. OMG!!! Was echt te bang om te vallen. Maar ik heb het overleefd. Als laatste gingen we zwemmen met de olifanten. Het eindigde in een watergevecht: grandioos!!! Zeiknat terug gelopen waar we ons hebben getrakteerd op een heerlijk biertje :-)
Vandaag ben ik wezen vliegen in de jungle. Je 'viegt' van het ene platform naar de andere, lijkt op een kabelbaan. Ik heb geen idee hoe hoog je zit, maar het was eng. Elke keer als je ging, had je hartkloppingen maar zo vet! De gasten die mee waren, waren extreem grappig en ik had een leuk groepje. Ik had ook bijna een Thai in tweeen gebeukt. Ik vergat enigzins te remmen en kwam recht op een van de gidsen af. Hij 'ving' mij op door tegen de kussen aan de boom te knallen en viel omver. Ik had daarentegen een zachte landing :-)
De bestanden van de foto's zijn helaas te groot maar probeer nog wel een keer om ze te posten.
Morgen vertrekken we naar Pai!

  • 19 Oktober 2011 - 08:39

    Roxane:

    How sweet, die olifant tilt ook gewoon zn poot op om jouw op te laten stappen. Ziet er echt helemaal te gek uit!!!

  • 19 Oktober 2011 - 08:43

    Els:

    Fijn dat je alles zo levensecht beschrijft ;) Vooral de geslachtsdelen van de olifant. Hehe.
    Wat maak je veel mooie dingen mee daar!! Al heb je wel mijn heerlijke clubeten gemist gister, maar ik zal een beetje voor je bewaren.
    Have fun daar! xjeeeee

  • 19 Oktober 2011 - 08:47

    Jelmer:

    Yo zus!
    Wat een leuke foto's zeg. Het ziet ernaar uit alsof je het heel erg naar je zin hebt! Ennuh.... het lijkt er ook op dat je wat kilootjes lichter bent?! Doe je goed!
    Ben wel trots op je dat je gewoon die olifant 'bestijgt' en als een Jane door de jungle vliegt. En dat jet het zelf ook nog eens leuk vindt! Lijkt mij ook echt heel vet.

    Dikke kus van je broeder.

  • 19 Oktober 2011 - 09:10

    Wenck:

    Super cool Saar! Wat gaaf zeg, ik ben echt jaloers.

    kus

    wenck

  • 19 Oktober 2011 - 09:37

    Willemijn:

    Wow Saar, wat een verhaal, en de fotos maken het nog beter! Wat enorm cool. Lijkt me ook zo bijzonder om mee te maken. Je ziet er trouwens super uit!!!

    x Wil

  • 19 Oktober 2011 - 09:46

    Corinne:

    WOW!!!!

  • 19 Oktober 2011 - 14:00

    Ank:

    Hahahaha Saar, het klinkt echt als genieten :D!!
    (Idd ook goed om wat meer anatomisch inzicht te krijgen in het genitale gebied van de olifant ;))

    XX Ank


  • 19 Oktober 2011 - 14:29

    Juud:

    Hahaha, super cool Saar!

    X

  • 19 Oktober 2011 - 15:33

    Kim:

    Vette fotos. En supercool van het vliegen in de jungle. Wilde ik in Laos doen, daar heet het Gibbon Experience, maar ik was te sissy. Heel gaaf dat je wel bent geweest! Tot snel!

  • 23 Oktober 2011 - 17:32

    Je Moeder:

    een avonturierster in de familie,
    maar dat wist ik al,
    goh, zeg wat een verhalen en dan die mooie foto,s.
    ik doe het je niet na saar, wat een lef,
    dag lieverd, heel veeel liefs, van je moeder,
    dikke zoen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Azie 2011

Vier maanden reizen door Azie

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Bedankt!

25 November 2011

P.P.

20 November 2011

Eiland hoppen

14 November 2011

Full Moon

08 November 2011

Is it me or the city?!
sara

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 39557

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2011 - 30 November 2011

Azie 2011

07 April 2007 - 07 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: