Relaxations! - Reisverslag uit Pai, Thailand van sara vledder - WaarBenJij.nu Relaxations! - Reisverslag uit Pai, Thailand van sara vledder - WaarBenJij.nu

Relaxations!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

23 Oktober 2011 | Thailand, Pai

Hai iedereen!

In principe heb ik eigenlijk niks te melden want de afgelopen dagen heb ik vrij weinig uitgevoerd. Maar anders wordt men ongerust dus hierbij een update van mijn status:-)
Ik zit in Pai, super chill stadje ten noorden van Chiang mai. Er is een hostel recentelijk geopend en elke dag is het volgeboekt. Elke dag is ook een groot feest dus het heeft een goeie naam gekregen. De eigenaar doet super leuke dingen met alle gasten. Zo gaf hij een tour door Pai en gisteren was er bijvoorbeeld een BBQ: eindelijk een normaal stuk vlees gegeten...JAMMIE!
De 'routine' in Pai/hte hostel is 's middags ontbijten in de stad, terug naar het hostel, chillen in de hangmat of naar het zwembad en 's avonds drankspelletjes spelen (mijn favoriet). Daarna de stad in en meer drinken;-) Helaas wordt er niet veel gedanst maar maakt het niet minder leuk. De slogan of het hostel is:" I don't remember getting home last night". Iedereen zegt dat namelijk standaard de volgende ochtend/middag.

De situatie in Bangkok is erger geworden voornamelijk omdat de reegring te dom is om te poepen. Ik heb er nog geen last van gehad. Waarschijnlijk vlieg ik van Chiang mai naar Bangkok want met de bus op wegen te rijden die vol staan, lijkt me geen pretje. Dus wees gerust!

Waarschijnlijk ga ik morgen Pai verlaten, terug naar Chiang mai. Ik zal dan naar Sukhotai gaan en een visa run doen.

De foto's van de jungle flight staan wel op facebook. Ik ben beetje foto moe vandaar bij dit verhaaltje geen picas.

  • 23 Oktober 2011 - 08:14

    Ank:

    Hey Saar,

    Je vermaakt je wel weer (hehe en denk dat je de slogan van het hostel wel wat voor jou is ;)).
    Enjoy je laatste dagje Pai en goede reis alvast weer!

    Kus Ank

  • 25 Oktober 2011 - 12:50

    Goel:

    Chica!! Net terug uit France en heb net je 3 verhalen zitten lezen! Echt super veel gedaan, wowy! Klinkt echt super en de pics zijn fantastisch! Hoop dat het snel beter wordt in Bangkok...! xx

  • 29 Oktober 2011 - 05:24

    Je Moeder:

    zaterdagmorgen , 29-10-2011,herfsttinten overal.
    En hoe is het bij jou in het Thaise land, hopelijk neemt de regenval af,
    bevalt het relaxen je ?
    nog een hele maand voor de boeg,
    veel genoegen met het vervolg, dat gaat zeker lukken,
    dag lieverd,
    heerlijk al die bijzondere belevenissen, verhalen en foto,s van jou en je reis.
    Dikke zoen,
    je moeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Pai

Azie 2011

Vier maanden reizen door Azie

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Bedankt!

25 November 2011

P.P.

20 November 2011

Eiland hoppen

14 November 2011

Full Moon

08 November 2011

Is it me or the city?!
sara

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 39556

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2011 - 30 November 2011

Azie 2011

07 April 2007 - 07 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: