Waterballet - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sara vledder - WaarBenJij.nu Waterballet - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sara vledder - WaarBenJij.nu

Waterballet

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

01 November 2011 | Thailand, Bangkok

Hai iedereen,

Hier een kort berichtje dat ik veilig ben aangekomen in Bangkok vanuit Chiang mai.
Ik had mijn flippers en duikbril al paraat maar die zijn geheel overbodig. Khoa san road is geheel toegangkelijk dus ondervind tot nu toe weinig last van de overstroming. Onderweg wel veel auto's gezien die geparkeerd staan op hoger gelegen delen van de autoweg en overal liggen zandzakken. Vele restaurants en hostels op khao san hebben een soort van betonnen muurtje voor de ingang gebouwd tegen het water. Gelukkig valt het nu mee.
Het is ook heerlijk weer: de zon schijnt volop :-)
Ik heb hetzelfde hostel geboekt als waar ik verbleef aan het begin van mijn reis en werd net hartelijk ontvangen: "You came back!". Voelt als thuis....
De 3e vlieg ik verder, jullie horen van me!

xxx

• 01 November 2011 - 08:30

Ank:

He Saar, Klinkt alsof je in BKK iig nog geen last hebt van 'off-days', superfijn dat het meevalt met de overstromingen, vanuit hier klinkt het allemaal pretty dramatic ;)
    Heel veel plezier in KL (daar ga je toch heen?)

Kus, Ank

• 01 November 2011 - 09:29

Juul!:

Yo sjizzle :) Goed te horen dat het daar te doen is! Gelukkig kan je je opblaasboot, duikbril en flippers veilig in je koffer laten! Geniet nog lekker van je laatste maandje daar!! Kus

• 01 November 2011 - 15:39

Je Moeder:

Goed nieuws, je bent weer ""veilg thuisgekomen" in je familie hostel,
    hier lekker herfstweer, wel en verschil met jouw zomerse temperaturen daar,
    Dag lieverd, geniet ervan, ben blij dat het meevalt met de wateroverlast,
    take good care,
    dikke zoen,