Druk, druk, druk - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu Druk, druk, druk - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu

Druk, druk, druk

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

19 April 2007 | Mexico, Guanajuato

Ola chicas y chicos. Hoe is het daar in NL? Las dat het alweer te warm is en kinderen bezwijken aan t warme weer! Ik kan er wel gewend aan raken. Tis nu wel warmer dan normaal, maar heerlijk, elke dag op je slippertjes naar school.
Ik heb in de tussentijd veel gedaan. Mijn weekend was exhausting; vrijdag wezen stappen, zaterdag gewandeld voor ong 3.5 uur in deze hitte, zondag naar mummie museum geweest waar Guanajuato bekend om staat. Daarnaast veel wezen drinken, stappen, poolen en nog meer sociale activiteiten. Drinken is ontzettend cheap waardoor je misschien wat meer drinkt dan normaal ;). Een corona is ong. 2,5 euro. Ook al is het goedkoop hier, geld gaat als een tierelier!!!!! Maar ja, daarvoor is t vakantie.
Mn Spaans vordert wel, grammatica is niet echt moeilijk als je het goed weet in Nl. Elke dag hebben we 1 leraar en 1 lerares, waarbij in het begin het was dat we één deel grammatica/vocabulair en andere deel conversatie is. Alleen het conversatie gedeelte is een btje weggevallen en daar baal ik wel van want dat moet ik juist oefenen.
Ik ben begonnen aan salasacursus, dus elke maandag en dinsdag is het voetjes van de vloer. Ontzettend leuk en goed voor de conditie.
Ik verveel me absoluut niet zoals jullie kunnen lezen.
O ja, het verse vlees ( de nieuwe studenten) is vrij oud, erg jammer want is vrij rustig nu!
Dikke kus!!!!!!!!!!!!!!

  • 19 April 2007 - 09:51

    Jelmer:

    Hola chica!
    Goeie berichten! Leuke foto's ook!
    Nie al je doekoe aan drank besteden he ;).
    Jammer van de studenten, maar zo lang ze maar op sociaal vlak een beetje ok zijn.

    Besos,
    Je broer

  • 19 April 2007 - 11:27

    Wencke:

    Hee Saar,
    Zo te horen heb je het heel erg naar je zin daar, goed om te horen.
    Leuke foto's trouwens.
    Ik houd het even kort, mijn computer doet een beetje raar.
    Veel plezier verder en ik hoop snel weer wat leuks te horen!

    kusjes
    wencke

  • 19 April 2007 - 12:53

    Henny Hulshoff:

    Dag lieve Saar,
    Never a dull moment lijkt het wel.
    Zo te horen veel vermaak en ook nog nieuwe collega-studenten ,die de rust erin houden.Misschien met hen gezellig Spaans spreken???
    Wat goed van je --de Salsa-lessen.
    passend bij s Lands- sfeer.??
    Mooie foto,s en verhalen.Jammer genoeg op dit moment geen telefooncontact, heb je een nieuw nummer, ik hoor het wel.


    Het is weer iets koeler qua temperatuur,
    wel lekker in het Hollandse land.
    Druk met werk en gezelligheid.
    Ik wens je veel plezier, pas goed op jezelf

    Tot gauw horens en een dikke kus.
    Je moeder


  • 20 April 2007 - 09:32

    Katja:

    Hoi Saar, Zag dat je maar 10 foto's mocht plaatsen. Heb er 100 voor je bijgekocht. Dus graag meer foto's! Ben blij dat het goed gaat.

    Groeten Katja

  • 20 April 2007 - 13:30

    Elsjeeee:

    Laat die corona's maar komen!!! Heb dr zin an!!!!
    Trouwens staat je goed, die kniebroek :)
    Kussss, Els

  • 21 April 2007 - 09:36

    Mieke Eberhard:

    ha die Saar, leuke verhalen en mooie foto's, heb het goed! Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Guanajuato

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

Laatste week

03 Juli 2007

Wat hoogte en dieptepunten

22 Juni 2007

Iets vergeten

20 Juni 2007

San Cristobal de las Casas

13 Juni 2007

Dooie ratten en kakkerlakken
sara

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 39552

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2011 - 30 November 2011

Azie 2011

07 April 2007 - 07 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: