Het weekend - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu Het weekend - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van sara vledder - WaarBenJij.nu

Het weekend

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

25 April 2007 | Mexico, Guanajuato

Nou.....daar gaat ie dan!
Vrijdag gingen we naar de Irish pub om wat te poolen, begin het spel weer helemaal onder de knie te krijgen en to enjoyen! De eigenaar, een Ier, hoe kan het ook anders, was super gezellig. Ik was samen met Kirsten en headden wat drankjes aan de bar gedaan enz. Op vrijdag gaan er altijd wat mensen weg van school dus is er altijd een soort afscheidsfeestje. Was errug gezellig, iets te gezellig...(zie ook de foto`s)de volgende dag om 6uur deruit om de bus naar Guadalajara te pakken. Guadalajara is op Mexico City na de grootste stad. We hebben niet veel gezien, maar wat ik gezien heb, was prachtig. In de namiddag zijn we naar een dolfijnenshow geweest en ik werd natuurlijk uit het publiek gehaald. Blond, lang, kan je niet missen! De zeeleeuw gaf mij twee kusjes en 1 op de mond, niet echt een aanrader. Maar wat een ervaring...de show was trouwens erg mooi! Zondag zijn we naar Tequilla gegaan en hebben een tour gedaan in een van de fabrieken. Natuurlijk was er tijd om het e.e.a. te proeven maar om 11uur `s ochtends is mijn maag er nog niet klaar voor. Desalniettemin smaakte het prima!`s Middags weer naar huis, terugweg was errug lang, maar t was t waard.
Deze week weer naar school; leren veel nieuwe werkwoorden, tijden, woorden...gekkenhuis! Spaans is verbeterd; kan mezelf wel redden maar moet mezelf wel dwingen om t te spreken.
Even een vakantiemomentje; gister bij het zwembad gelegen met wat biertjes en heeeeeerlijk gechilled!!!!!!! Viva la Mexico!!!

  • 25 April 2007 - 19:19

    Elsjeee:

    Whaaa ik wil ook naar Tequilla! Alleen al vanwege de naam!!!
    Ziet er allemaal super uit, ben zwaaaar jaloers, maar daar heb ik helemaal geen reden toe, want ik ga zelf ook naar Mexico yeh!!! Superveel zin om gezellig met je te gaan rondreizen en dingen te zien en te doen en te chillen en te feesten en op the beach te zitten. Moet over 3 weekjes scriptie inleveren dus de bibliotheek is momenteel mijn enige vriend (ok, Paul ook een beetje). We missen je allemaal onwijs, en clubeten is nu supersuf ;) maar ja he, das clubje vlam. Morgen gaan we met zn allen zuipen op de kroeg, Goudkoorts. We zullen er 1 op je drinken (of 2, of 3, of 4, of...).
    Dikke kusss, blij om te lezen dat je je zo vermaakt! Elsje de gekstuhhhhh!

  • 25 April 2007 - 20:04

    Tessa:

    He Saar,

    Wat leuk dat je het zo goed naar je zin hebt, zo te horen al veel meegemaakt. En die kus met die zeeleeuw gaat natuurlijk de boeken in haha! Hier gelukkig ook al lekker warm, maarja als je hele dagen op kantoor zit, heb je dr eigenlijk ook bar weinig aan. Gelukkig morgen weer een borrel dus kan ik me weer goed uitleven..... Nou have fun nog. doeg doeg
    Kus Tess

  • 25 April 2007 - 21:07

    Ank:

    Hi chicky,
    hmm what can i say? nog een bevestiging dat het daar te gaaf is, en ja ik ben wel jaloers want nee, ik kan je niet opzoeken :)
    Hmm vrees dat ik je al verveeld heb met mn ins, outs, veroveringen & co ;) dus ik wacht even tot ik nieuwe verhaaltjes verzameld heb.
    Kuss en liefs

    Ank-de-tweedes-gekste

  • 25 April 2007 - 21:08

    Ank:

    ....die ook heel suf met mn suffe clubgenootjes haar tentameverdriet gaat wegzuipen... (yes ik heb al 2 posts, we sparen nog even doorrr)....(k)

  • 26 April 2007 - 08:43

    Henny Hulshoff:

    Lieve saar,
    een echte pretletter ben je ,zo te lezen.
    Ik word er helemaal blij van .
    Jij hebt jezelf op iets goeds getrakteerd.
    Volgende week ga ik de paden op in het Limburgse land met Mieke.
    Heb veel zin.
    Het weer is fantastich hier.
    Ole, adios Sara.
    Een dikke kus
    Je moeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Guanajuato

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

Laatste week

03 Juli 2007

Wat hoogte en dieptepunten

22 Juni 2007

Iets vergeten

20 Juni 2007

San Cristobal de las Casas

13 Juni 2007

Dooie ratten en kakkerlakken
sara

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 39548

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2011 - 30 November 2011

Azie 2011

07 April 2007 - 07 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: